PSALMI DE AJUTOR PENTRU FIECARE ZODIE / DOMNUL ESTE PASTORUL MEU – PSALMUL 23 ( FIITUINSUTIMAA YOUTUBE CHANNEL )   Leave a comment


PSALMII DE AJUTOR PENTRU FIECARE ZODIE

BERBEC

Berbecul se roaga pentru iertarea pacatului mandriei, astfel :

„Frica de Domnul este curata si tine pe vecie ; judecatile Domnului sunt adevarate, toate sunt drepte. Cine isi cunoaste greselile facute din nestiinta ? Iarta-mi greselile pe care nu le cunosc ! Pazeste, de asemenea, pe robul Tau de mandrie, ca sa nu stapaneasca ea peste mine ! Atunci voi fi fara prihana, nevinovat de pacate mari. Primeste cu bunavointa cuvintele gurii mele si cugetele inimii mele, Doamne, stanca mea si izbavitorul meu !”

( Ps. 19:9, 12-14 )

TAUR

Mare iubitor de natura, el preamareste Lucrarea Domnului :

„Cand privesc cerurile – lucrarea manilor Tale – luna si stelele pe care le-ai facut, imi zic : „Ce este omul, ca sa te gandesti la el ? Fiul omului, ca sa-l bagi in seama ?” I-ai dat stapanire peste lucrarile manilor Tale, toate le-ai pus supt picioarele lui : oile si boii laolalta, fiarele campului, pasarile cerului si pestii marilor, tot ce strabate cararile marilor.

Doamne, Dumnezeul nostru, cat de minunat este Numele Tau pe tot pamantul !”

( Ps. 8:3-4; 6-9 )

GEMENI

Nativul Gemeni lauda pe Domnul prin cantec si veselie :

„Binecuvantat sa fie Domnul, caci asculta glasul rugaciunilor mele. Domnul este taria mea si scutul meu ; in El mi se increde inima si sunt ajutat. De aceea imi este plina de veselie inima si-l laud prin cantarile mele. Domnul este taria poporului Sau, El este Stanca izbavitoare a unsului Sau. Mantuieste Doamne, poporul Tau si binecuvanteaza mostenirea Ta! Fii pastorul si sprijinitorul lor in veci !”

( Ps. 28:6-9 )

RAC

Racul cere intelepciune de la Dumnezeu, astfel :

„Eu imi istorisesc caile si Tu ma asculti, invata-ma oranduielile Tale ! Fa-ma sa pricep calea poruncilor Tale si voi cugeta la lucrurile Tale cele minunate. Mai mult pretuieste pentru mine legea gurii Tale, decat o mie de lucruri de aur si argint. Mainile Tale m-au facut si m-au intocmit, da-mi pricepere ca sa invat poruncile Tale !”

( Ps.119:26-27; 72-73 )

LEU

El multumeste pentru maretie si stralucire :

„Doamne, imparatul se bucura de ocrotirea puternica pe care i-o dai Tu. Si cum il umple de bucurie ajutorul Tau ! I-ai dat ce-i dorea inima si n-ai lasat neimplinit ce-i cereau buzele. Mare este slava lui in urma ajutorului Tau, Tu pui peste el stralucirea si maretia,

Caci imparatul se increde in Domnul si bunatatea Celui Prea Inalt il face sa

nu se clatine. Scoala-Te, Doamne, cu puterea Ta si vom canta si vom lauda puterea Ta !”

( Ps. 21:1-2, 5-7,13 )

FECIOARA

Pentru nativul Fecioara Cuvantul Domnului e lege; iata rugaciunea sa :

„Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea. Tu esti adapostul si scutul meu ; eu nadajduiesc in fagaduinta Ta. Intoarce-Ti fata spre mine si ai mila de mine, dupa obiceiul Tau fata de cei ce iubesc Numele Tau ! Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau si nu lasa nici o nelegiuire sa stapaneasca peste mine !”

( Ps. 119:105, 114, 132-133 )

BALANTA

In instabilitatea ei, Balanta cere intarire de la Dumnezeu : „In ziua cand Te-am chemat, m-ai ascultat, m-ai imbarbatat si mi-ai intarit sufletul. Cand umblu in mijlocul stramtorii Tu ma inviorezi si dreapta Ta ma mantuieste. Domnul va sfarsi cea a inceput pentru mine. Doamne, bunatatea Ta tine in veci : nu parasi lucrul mainilor Tale !”

( Ps. 138:3, 7-8 )

SCORPION

Luptatorul din el se roaga pentru izbavire : Doamne, in Tine ma incred : sa nu fiu dat de rusine niciodata. Izbaveste-ma, in dreptatea Ta ! Pleaca-Ti urechea spre mine, grabeste de-mi ajuta! Fii pentru mine o stanca ocrotitoare, o cetatuie unde sa-mi gasesc scaparea !

Caci Tu esti Stanca mea si Cetatuia mea si, pentru Numele Tau, ma vei povatui si ma vei calauzi. Scoate-ma din latul pe care mi l-au intins vrajmasii Caci Tu esti Ocrotitorul meu !”

( Ps. 31:1-4 )

SAGETATOR

Cu bunatate, Sagetatorul se roaga si da lauda lui Dumnezeu : „Laudati pe Domnul! Robii Domnului, laudati Numele Domnului ! Fie Numele Domnului binecuvantat, de acum si pana in veac! De la rasaritul soarelui pana la apusul lui, fie Numele Domnului laudat. Domnul este inaltat mai pe sus de toate neamurile, slava Lui e mai pre sus de ceruri. El da o casa celei ce era stearpa, face din ea o mama vesela in mijlocul copiilor ei. Laudati pe Domnul !”

( Ps. 113:1-4, 9 )

CAPRICORN

In solitudinea sa, el se roaga : „Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti, stii cand stau jos si cand ma scol si de departe imi patrunzi gandul ; Stii cand umblu si cand ma culc si cunosti toate caile mele. Ca nu-mi ajunge cuvantul pe limba si Tu, Doamne, il cunosti in totul. Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima ! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile ! Vezi daca sunt pe o cale rea si du-ma pe calea veciniciei !”

( Ps. 139:1-3, 23-24 )

VARSATOR

Nonconformistul isi gaseste taria in Dumnezeu : „Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem ? Domnul este sprijinitorul vietii mele : de cine sa-mi fie frica ? Asculta-mi, Doamne, glasul cand Te chem : ai mila de mine si asculta-ma ! Nu-mi ascunde Fata Ta, nu indeparta cu manie pe robul Tau! Tu esti ajutorul meu, nu ma lasa, nu ma parasi, Dumnezeul mantuirii mele !”

( Ps. 27:1, 7, 9 )

PESTI

Profund religios, el inalta laude Domnului : „Laudati pe Domnul! Caci este frumos sa laudam pe Dumnezeul nostru, caci este placut si se cuvine sa-L laudam. Mare este Domnul nostru si puternic prin taria Lui, priceperea Lui este fara de margini. Domnul iubeste pe cei ce se tem de El, pe cei ce nadajduiesc in bunatatea Lui. Laudati pe Domnul !”

( Ps. 147:1, 5, 11 )

sursa : SFATUITOAREA.BLOGSPOT.RO

DOMNUL ESTE PASTORUL MEU – PSALMUL 23

( FIITUINSUTIMAA YOUTUBE CHANNEL )

Lasă un comentariu

Natura umana.

Cunoasterea vietii sub toate formele ne da puterea de a trai bine in aceasta forma a ei .

literatura e efortul inepuizabil de a transforma viaţa în ceva real

The priest: Aren't you afraid of hell? J. Kerouac: No, no. I'm more concerned with heaven.

Derivată din D.

You know my name, not my story.

Blog on Wheels

POWERED BY PASSION

Murmur de soapte

Every Breath I Take...

Comunităţi de Prieteni: "Toţi pentru unul, unul pentru toţi"

Communities Of Friends - All For One & One For All

Laura Dobrescu

"Dragostea este ca un puzzle: greu de asamblat, dar minunat atunci cand toate piesele sunt asezate la locul potrivit." Steve Jobs

simis68's Blog

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Daniellaladana's Blog

La o ceasca de cafea...

Edge of Humanity Magazine

An Independent Nondiscriminatory Platform With No Religious, Political, Financial, or Social Affiliations - FOUNDED 2014

Me,Karelia

Nici un „azi” nu este prea puțin, nici un „mâine” nu este prea mult!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-

NOTE FALSE

soporific pentru pian şi pisică

Suflet in lumina!

This WordPress.com site is the bee's knees

lolandas

Cerul este ecranul universului nelimitat!

Reflections On Reality

Thoughts on Being Human and Living a Life of Passion, Joy, and Fun

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

Tainele frumusetii !

Despre noi femeile!

tamara88rodica

This WordPress.com site is the bee's knees

învaţă-mă să simt

o felie de viaţă, trecută prin filtrul peniţei

jurnalpentruzileleploioase

"I am the architect of my own destruction"

MARANXA

Lyrik & Philosophie

Diana Mandache's Weblog

Royal History (since 2008)

vorbepe.wordpress.com

de la lume adunate si de mine comentate

E-Motion

de Andrei Stipiuc

Adrian Niculae - 100% jurnalism

Lovesc unde doare mai tare

Legionwriter

"...The light shines in the darkness, and the darkness can never extinguish it."

corinastancu

A topnotch WordPress.com site

La capatul curcubeului

La capatul fiecarui curcubeu ne asteapta o comoara...

Nimic nou sub soare

Toate-s vechi si noua toate/ce e rau si ce e bine/ tu te-ntreaba si socoate...

claudia

este o prăjitură dulce-acrișoară. (r)evolution keeps going...

Exist - Aici si Acum

Libertate , Sanatate , Bani , Iubire - Feminitate , Misiune Personala - Spiritualitate

Opus bay

Pobres putas cuando reina la Santa hipocresía.

Intre magie si vrajitorie

magie, teurgie, divinatii, potiuni, incantatii, tarot, magia cristalelor

Alexandru Chermeleu

Viziunea mea asupra omului nou este cea a rebelului in cautarea SINELUI, a fetei lui adevarate. Un om pregatit sa arunce toate mastile, toate caracterele prefabricate, toata ipocrizia, gata sa arate lumii cine este el cu adevarat. Si daca va fi iubit sau condamnat, respectat sau huiduit, incoronat sau crucificat, pentru el va fi acelasi lucru, fiindca A FI TU INSUTI este cea mare binecuvantare a EXISTENTEI. Un om adevarat, sincer, care cunoaste IUBIREA si COMPASIUNEA intelege ca oamenii sunt orbi, inconstienti cu spiritul adormit ~ OSHO (CARTEA DESPRE BARBATI)

Blog neinspirațional

...despre lupta cu morile de vânt

MariaBarbu Blog - IDEAL şi CREAŢIE

Despre Adevar si Realitate, despre Ideal si Creatie

Georgiana Iuliana Dinu (Pui mic)

Din suflet pentru suflet!

Krantzblog

Acasă la Gică Contra